Alla bilar som kommer till hamnen ska avisera sitt besök. Du gör detta till din kontaktperson på Oxelösunds Hamn eller kontaktpersonen på det företag som ditt besök gäller.
Om du är på besök ofta kan du skaffa ett kundinlogg för att göra aviseringsprocessen smidigare. Kontakta [email protected] så hjälper vi dig.